INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

WYNIKI

Zgłoszenia przygotowane :)
Pocięte...
Gotowe do losowania...
Mieszam...
I oto jest!
Dzisiaj burza za moim oknem okazała się szczęśliwa dla...
Offca :)
Ponieważ było 64 zgłoszeń!! postanowiłam rozlosować małą nagrodę-niespodziankę.
I padło na...
Decou-galeryjkę!

A teraz coś dla obserwatorów:
I wylosowane:
Pijana_wiatrem!

Dziewczyny, chciałam podziękować za tyle życzeń miłego urlopu i za tak liczny udział w zabawie. Bardzo mi źle, że nie mogę Wam wszystkim czegoś podarować, ale niestety, są pewne ograniczenia... Może następnym razem. Ale za to dla Was wszystkich będą do pooglądania zdjęcia, ale to niedługo dopiero!

A, zapomniałam! Osoby wylosowane proszę o kontakt i mail z danymi na jaki adres wysłać prezenty.

8 komentarzy: