INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

sobota, 14 sierpnia 2010

Upolowane!

Tak, tak, licznik przekroczył magiczną liczbę. Udało mi się nawet uchwycić ten moment:
Mam też szczęśliwie upolowaną 999!
Szczęśliwą myśliwą okazała się Parviflora z Sympatycznych klimatów. Gorąco gratuluję! Już siadam do prezentu :)
Ale trochę mi smutno, że osoba 1001 się nie zgłosiła... A chciałam porozdawać trochę prezentów.

Poza tym chciałam Wam gorąco podziękować za Wasze zainteresowanie! Tylu odwiedzających, tyle obserwatorów... W życiu by mi przez myśl nie przeszło, że to wszystko tak szybko pójdzie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i zapraszam częściej :) A jeszcze jakbyście zostawiały nieco więcej komentarzy to bym chyba w siódmym niebie była :D

4 komentarze: