INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Wymianka aniołkowa

Moje aniołki dostałam od Justyny-Sarmatix i jestem bardzo szczęśliwą posiadaczką cudownego kryształowego aniołka i aniołkowej zawieszki(ale to takie malutkie i delikatne, że nie wiem, co czego bym mogła nosić... Bo z mną takie drobiazgi muszą duuużo przejść...).
Zdjęć nie ma, może Justyna swoje udostępni na blogu, to będę zła i mroczna i jej ukradnę :D

A oto mój aniołkowo-mikołajowy komplecik:
 Bożonarodzeniowa karteczka.
 Mini-notesik z Mikołajem:
 
 I nietematyczny, aniołkowo-starociowy notesik. Prsote, ale dla mnie urzekające.
Papiery to właściwie sama galeria papieru.

5 komentarzy:

  1. Komplecik - cudeńko!!!
    Kochana, nie przejmuj się i przypnij Anioła, gdzie Ci wygodnie :-) najwyzej zawieszka nieco sie zdefasonuje ;-) Sam anioł powinien chyba wytrzymać - zabezpieczyłam go werniksem. Może się jeszcze nawet ciut lepić, bo świeżutki ;-) Ale wyschnie z całą pewnością :-)
    P.s. Zegary powinnaś lada moment dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi friend I love your blog always has nice things here, kiss ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud, miód i malinka :)
    Pozdrawiam, Miko
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle interesujące miejsce a także bardzo dobrze czyta się twoje wpisy :) Oczekuję na następne a także zapraszam do siebie na moją stronke on-line - prawdopodobnie jeszcze nie raz w to miejsce wpadne poczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń