INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

środa, 1 września 2010

Bukiet dla idola.

Kartka robiona na szybciutko(pomijając element główny-Melindę z bukietem). Dlaczego dla idola? Bo to dla mamy kolegi z pracy, który dzisiaj mamie mocno zaimponował :D

 
 Sama Melinda i tło:
 3D(robiona z myślą o wyzwaniu u Polek) :)
Materiały:
  • ILS-Glass of Wine
  • niebieski tusz latarniowy
  • papier wizytówkowy
  • jakiś ścinek
  • zwykłe kredki
  • stempel Melinda z bukietem WoJ
  • stempel Lemonade-Moc życzeń
  • stempel napisowy na tło
  • pianka 3D 
  • akwarelki(tło) 


Kursy wykorzystane(dosłownie i inspiracyjnie):
-postać 3D

-kolorowanie i tło

2 komentarze:

  1. Podziwiam za kolorowanie stempli. Ja nie potrafię :( Fajny efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moją słabością do kolorowanek czuję się całkiem nieźle ze stempelkami. No ale mama na mnie patrzyła jak na wariatkę, jak dwa lata temu kupiłam sobie kolorowankę, bo jakoś mnie naszło...

    OdpowiedzUsuń