INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

piątek, 20 sierpnia 2010

Porządki.

Widać, że zbliżają się egzaminy. Wiecie, po czym poznać, że Ewa będzie mieć egzamin? Wzmożona aktywność przy kompie jest zasadniczym dowodem...
Jak widać pojawiły się nowe zakładki u góry z odnośnikami do poszczególnych stron. Otóż są tam uporządkowane:
  • moje rozdawnictwo
  • moje wymiany ATC
  • moje wymiany inne
  • moje wymiany albumowe
Nie trzeba śledzić stron na bieżąco, bo wszystko co się tam pojawi będzie najpierw publikowane w postach, ale tam są zebrane wszystkie rzeczy w jedno miejsce, żeby pomóc w odnalezieniu zdjęc właścicielkom albumów czy osobom z którymi się wymieniam :) Jak i również będzie to taka pamiątka minionych wymian :)

Aha, polecam też przejrzeć etykiety, są nowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz