INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

sobota, 20 listopada 2010

A droga wiedzie w przód...

...gdzie się zaczyna...
Ha! A jednak nie. Kiedy vairatka podała temat wędrasia(droga) od razu mój ukochany cytat wpadł mi do głowy. Niestety, Ona niecnie go wykorzystała i pozostało mi szukać innego :(
Z pomocą przyszły mi zdjęcia z Bieszczad i pewne rozstaje...
 Strona pierwsza:
 Szczegóły:


 Na tym widać moją pomyłkę w dziurkowaniu strony... Na odwrót przykleiłam :(
 I druga:
Szczegóły:


Materiały:
-Papiery z ILS: Wintaż 6 i 4 oraz podrasowane drzewka z Soczystego lata numer 5 :D
-stempelki ze sklepu TuLuz
-tusz latarniowy ze scrap.com.pl

4 komentarze:

  1. Nie mogę się już doczekać, kiedy dorwę go w łapki i pomacam :D Super wpis!!! I co, dało się bez "ulubionego" cytatu i klimat fajny :) Dzięki Ewa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki tam blad ja nic nie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie Ci to wychodzi na tym bezdrzewnym, bekwasowym niepapierze :D

    OdpowiedzUsuń