INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

czwartek, 2 września 2010

ATC-MM

Post na dziś trzeci i postaram się, żeby ostatni :P
Dwa poprzednie:
-Lot nad kukułczym gniazdem
-Tilda na huśtawce 3D

ATC na wyzwanie Polek:
Ponieważ nie miałam wystarczającej ilości materiałów zrobiłam dwa różne ATC, choć podobne jeśli chodzi o przesłanie.
Pierwsze(dla Broszki):
P1015445
Pt. "Być jak Marylin M."
Drugie:
P1015447
Pt. "Gdzie jest Marylin M.?"
Uprzedzam pytanie co tam robi Boguś-niegdyś była świetna reklama, gdzie Boguś przebrany za Marylin wystąpił w słynnej scenie z sukienką :) Więc też chciał być jak Marylin...

Jak widać wiele gwiazd, nie tylko Hollywoodu chce wyglądać jak Królowa Kina...

I przyszły do mnie stempelki ze ScrapGalerii!
Uwielbiam WoJ :) (nawet bardziej niż Tildy...)
Od razu wypróbowane :D Dałam radę bez gąbeczki, bo jak ostatnia sierota zapomniałam, że to tylko gumki a piankę trza dokupić :/

2 komentarze:

  1. świetne atciaki! Humorystyczny akcent z Lindą - trafiony zatopiony! Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny-śmieszny drugi ATC, a stempelki super :).

    OdpowiedzUsuń