INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

piątek, 18 czerwca 2010

Witam...

...na moim scrap-blogu. :)

Zaczynając od kwestii technicznych-szablon w "budowie", dodatki i inne też. Mam nadzieję kiedyś doprowadzić je do perfekcji... Ale na to przyjdzie czas, zapewne po sesji.

Wszystkie moje prace można obejrzeć w mojej picassowej galerii albo w pokazie slajdów w bocznej kolumnie :)

Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam, drodzy odwiedzający, do gustu oraz, że pozostaniecie ze mną na dłużej!

2 komentarze:

  1. świetne prace, szczególnie podoba mi się zakładka i japońska laleczka - ja niestety nie mam tyle cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj, bo szukałam informacji o scrapowaniu (gdzieś mi się rzuciło to hasło w oczy i musiałam sprawdzić co to jest - i nie wiem czy dobrze się zorientowałam: to tworzenie kartek itp. przy pomocy różnych materiałów lub metodą kolażu? przyznam, że samo "scrapowanie" kojarzy mi się bardziej z tzw. wydzieranką, popularną na lekcjach plastyki w szkole :)). Zajrzałam do galerii, wszystko jest piękne, a dzieło czwarte, z menorą, drzewem/entem (?) i figurkami z serii "Po drugiej stronie lustra" zwyczajnie zachwyciło :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń