INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

niedziela, 27 czerwca 2010

Z cyklu: (ciężkie) życie skraperki.

:Czuję się nie zrozumiana. Spokojnie sobie sklejam wpis dla Mag349, bo przecież dopiero co północ minęła, a tu mama wchodzi zaspana i się pyta, czy ja do reszty zwariowałam. I dodaje:"idź żesz spać, kobieto, już wpół do trzeciej." Ehhh... Faktycznie, trocha późno... Ale to nie moja wina, że czas tak szybko zleciał...
Więcej o albumie, wymianie i moim wpisie-jutro. Zapewne posklejam przed śniadaniem, może zdążę obfocić :) A jak nie, to wpis popołudniu!

Słodkich snów życzę(Wam i sobie).

PS. Już ponad 100 odwiedzin-ale mi miło :) Jeszcze taka prośba-jak przyłączanie się do grona obserwujących zostawicie jakieś namiary na swoje blogi czy coś. Bo czasem mi ciężko Was znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz