INFORMACJA

Jestem w trakcie porządkowania zdjęć na komputerze, więc od czasu do  czasu tutaj mogą jakieś znikać, ale niedługo wszystko wróci do normy.

wtorek, 2 listopada 2010

Kalendarz i...

Tak, i kolejne wyróżnienie :)
Zacznę się czerwienić, ot co...
Tym razem moją pracę doceniła niewielka. Jest mi bardzo, bardzo miło.
Najładniejsze jest to trzecie :D Ach, ja i ta moja kotowatość...

Wyróżnienia chciałabym przekazać na dwa blogi: Kwiatu Dolnośląskiego dla całej wspaniałej i przekochanej ekipy oraz ekipie craft-imaginarium, bez których nie powstało by kilka moich prac oraz która zmusza do refleksji nad twórczością i życiem. Wiem, że to może nietypowe przekazanie, ale mam nadzieję, że nikt się za takie naginanie zasad nie obrazi :)
Informację przekażę jak mi zacznie tu wszystko normalnie działać...
-----
A teraz czas na tytułowy kalendarz. Dzisiaj na poczcie wyczaiłam mini-kalendarz na 2011, a że w Diabelskim Młynie było wyzwanie i że mi potrzebne to na uczelnię... To oto kieszonkowy kalendarz w kolekcji zeszytowej!

I środek:
A także zbliżenie ptasiorka i moich linii papilarnych w roli 0:
Właściwie wszystkie materiały są z ILS.
Papier to Zeszyty II, ptasiorki to ich stemple. Dodatkowo występują: zielony guzik, lniany sznurek, mazak, scrapek-kleks, tusz zielony Latarni Morskiej(scrap.com.pl) i stempel z jakiegoś krawieckiego zestawu. A, no i indywidualny z Lemonade.
---
A skoro już przy poczcie jesteśmy... Czekała tam na mnie niespodziewanie paczuszka od Parviflory z różowym, słodkim serduchem ;] Dziękuję :*

6 komentarzy:

  1. Hej, przepraszam że ja tak nie w temacie ale zniknełaś z forum... Prz wiadomościach które pisałaś nie ma Twojego nicka, ani zdjęcia. Aluna kiedyś tak miała. Ale nie wiem czy coś na to poradziła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień! :)
    A kalendarzyk superowy, bardzo optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    A kalendarz bardzo ładny i pomysłowy i... taki inny niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to miłe.
    na Craft Imaginarium bardzo cenimy sobie naginanie zasad. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) Wpadłam w odwiedzinki i jestem zachwycona kalendarzem;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń